user_mobilelogo

Idea

Ideą od ponad 70-ciu lat przyświecającą marce KAMIŃSKI jest oferowanie mężczyznom w komfortowych warunkach wysokiej jakości usług fryzjerskich zaspokajających indywidualne oczekiwania. Realizując tę koncepcję opracowano dwa autorskie programy obsługi klientów.

Program Klasyczny — strzyżenie i uczesanie. Adresowany do świadomego swojej osobowości mężczyzny, ceniącego elegancję i dobry styl, kierującego się w życiu tradycyjnym systemem wartości, w którym istotną rolę odgrywa jakość, komfort i bezpieczeństwo. Mężczyzny traktującego fryzurę jako dopełnienie swojego codziennego wizerunku.

Program Specjalny — sesja stylizacyjna. Odpowiedź na wyzwanie współczesności inspirowana rytmem życia globalnej cywilizacji. Adresowany do młodego mężczyzny — poszukującego własnego stylu — dynamicznego, otwartego na trendy, doceniającego fryzurę jako istotny element kreujący własną osobowość. Mężczyzny pragnącego podkreślić wyjątkowość przełomowych momentów w życiu.

Szczególna rola w filozofii marki przypada przyjaznej polityce cenowej, sprawiającej, że usługi Studia KAMIŃSKI 1945 charakteryzują się doskonałym stosunkiem ceny do jakości.

idea przod

idea tyl

stat4u